Esra ERSÖZ

Bazı şeyler geri gelmiyordu, insan bir daha geriye dönemiyordu. İnsanın içinde bir şeyler ölüyor, yanıp kül oluyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan, sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de..
Her şey bir hayal dünyasında eriyip gidiyordu..
Korkunu asla gösterme! Öfkeni asla belli etme! Gözlerinde ki ufacık kıpırtı seni ele verebilir.
"Evet yoldaşlar, yaşadığımız hayat nasıl bir hayattır? "