Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim için Japon edebiyatına giriş oldu…
Çok melankolik, hem derin hem yüzeysel, hem trajik hem komik, hem gamsız hem keder dolu…
Kitabın sonunda hayır yapma! demeyi ve kurtarmayı istedim; aslında bu da yazarın başarısını gösteriyor. Benim için derinliği olmayan, çok etkilenmediğim (olumlu açıdan) ama genel kültür açısından, Japon edebiyatına giriş yapmamı sağlaması açısından eh bir okuma oldu. Tabii ki tek bir kitapla Japon edebiyatı hakkında genel kanı oluşturamam, daha çok okumam lazım, fakat tanışma kitabımın daha güzel olmasını isterdim. (Kitabın güzel tarafı tasarımı)
Bana göre kitaptan çıkarılacak en büyük ders insanı sadece kendisi kurtarabilir.
Bütün dünya bir araya gelse insanın kendi kendine yapacağı iyilik veya kötülükten daha fazlasını yapamaz.