Hayat böyleydi işte. Bazen konuşmak isterdiniz ama keşkelerin hiçbir anlamı olmadığını anlardınız. Böyle zamanlarda sessizlik, konuşmak istediklerinizden daha anlamlı olurdu.
Nedeninin ne önemi var? Geçmişte olan şeyler yaşandı ve bitti. Neden geleceğe bakmak yerine bize fayda sağlamayacak anılardan anlam çıkarmaya çalışalım ki?