Eylül Fişenk

Eylül Fişenk
@eeylull0
Pek çok kişi güveni aşkta bulurmuş.
Sayfa 209·Kitabı okudu
Reklam
Ne diyebilirim? Dünya çirkin bir yer. Biz de dünyada yaşamak zorundayız.
Sayfa 208·Kitabı okudu
Gülümseyemiyordum. Yürüdüğüm yerlerde dünya yankılanıyor gibiydi. Başımın üstünde gökyüzü boş ellerini uzatıyordu.
Sayfa 182·Kitabı okudu
Yüreklerimizde gerçekte ne olduğu bilinseydi kaçımız affedilirdi?
Sayfa 173·Kitabı okudu
Bazıları âşıklara deli der.
Sayfa 173·Kitabı okudu
Reklam