Ezgiii

Zaten benim prensibim de budur. Bir şey ya hiç olmamalı veya olursa olmalı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zira ben kimsenin özgürlüğüne dil uzatmayı sevmem. Fikrimi de hiçbir zaman kabul ettirmek için söylemem. Kabul eden eder, etmeyen görüşümü yine bana iade eder.
Hayatta bazı trenlerin peşinden koşmak, bazı trenleriyse yok saymak gerekiyordu.
Sayfa 49
Kanunu, ahlakı, dini, âdetleri imdatlarına çağıranlar zayıflardır. Hâkimlere cüppe, silindir şapka giydirmek maksada yetmez. Hak, yumruğundur.
Gücü gücü yetene devrini yaşıyoruz. Kuvvet kimde ise hâkim odur.