Ezgiii

O vefat etti, bizi de kalben öldürdü.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zamanım böyle devamlı acı ve ıstırap içinde geçiyordu.
Ben şimdi ağlamak, doya doya ağlamak istiyordum.
Güzel bir şiiri hissetmek için şair olmak gerekmez, buna zevk, kusursuz zevk ister.
Ağaçlarda, yapraklarda bir hayatsızlık belirtisi, ölüm solukluğu izi var. Evet, işte bu mevsimde yapraklar dökülürken benim de ruhum...