Bizde, insanların birbirine karşı iğneli dil kullandığı ve laf sokuşturmaktan hoşlandığı bilinmeyen bir şey değil ama herkesin bir zırhı var üstünde.
Zavallı annemin yoktu, aşırı derecede yaralanıyordu.
İkinci kez okuduğum ve hiçbir zaman rafa kaldırmayı düşünmediğim, sürekli masamda durmasını istediğim, içinde unutulmaya müsait ama unutulmaması gereken bilgilerin olduğu bir kitap benim için. Tavsiye ediyorum, çok etkili. Yazarına teşekkür ediyorum.