İnsan en çok kimi severse ona kırılır.
En çok sevdiğine yarım kalırsın her zaman. En çok onun eksikliği kırar kolunu kanadını.
Kimi çok seversen en büyük tavizleri ona verirsin.
En çok ona küser, en çok onu affedersin.
En büyük kavgaları kendi içinde verir, en çok ona susarsın.
Kaybetmek istemezsin çünkü.
Dilinin ucuna gelir onca şey,ama bir bir hepsini yutarsın.
Sırf onun için!
Sonra bir bakmışsın, gitmiş...