E.

E.
@efearda_un
Oraya gitme demedim mi sana , Seni yalnız ben tanırım demedim mi ? Demedim mi bu yokluk Yurdunda hayat çeşmesi benim Bir gün kızsan bana, Alsan başını,yüz bin yıllık gitsen Dönüp kavuşacağın yer Ben’im demedim mi ?
Reklam
İnsan en çok kimi severse ona kırılır. En çok sevdiğine yarım kalırsın her zaman. En çok onun eksikliği kırar kolunu kanadını. Kimi çok seversen en büyük tavizleri ona verirsin. En çok ona küser, en çok onu affedersin. En büyük kavgaları kendi içinde verir, en çok ona susarsın. Kaybetmek istemezsin çünkü. Dilinin ucuna gelir onca şey,ama bir bir hepsini yutarsın. Sırf onun için! Sonra bir bakmışsın, gitmiş...
Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum.
Kalbimin kuşları Hep sana göç ediyor Çünkü bildikleri En sıcak ülkedir Senin yüreğin..
Kırıldığını belli etmeyen insanları üzmeyin. Çünkü onlar sizi kaybetmemek için susar, aptal oldukları için değil !
Reklam