E.

E.
@efearda_un
Verdiğin bütün acılara dayanıyorsam; Seni özlediğim içindir. Beklemenin korkunç zehri öldürmüyorsa beni; Seni özlediğim içindir. Yaşıyorsam; içimde umut varsa, Yine seni özlediğim içindir. Seni bunca özlemesem; bunca sevemezdim ki!
Reklam
Sevgilim, o kadar gece ki, Neredeyse sabah. Neredeyse sabah Hazar, Neredeyse sabah.
Ne bileyim işte, gitmek çözüm değilde, İnsan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyorki..
Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni. Önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.
Ne gitmek istiyorum ne kalmak. Ne yaşamak ne ölmek. Ne gülmek ne ağlamak. Aldığım nefes başına buyruk, Gülüşlerim emanet. Ne zaman hangi saat başladı kayboluşum? Bilmiyorum. Acıya bile artık duygusuzum. Unutulmuş gibiyim ben. Ve insan Bir bakıma unutulmuş gibidir Bilmem ki, nasıl anlatmalı, yalnız bile değilim.
Reklam