Sen gidince,iklimlerim değişiyor üşüyorum…
Sen gidince,yüreğim acıyor özlüyorum.
Sen gidince,Nefesim kesiliyor ölüyorum.
Nerden bileceksin ki…
Sen üzülme diye,ben hiç ölmedim…
Ehemmiyetsiz şeylerle de uğraşırım,
Meşgul olmadığım “ehemmiyetsiz”
Sadece üdeba arasındadır.
Ne bileyim,
Belki daha bin bir huyum vardır.
Amma ne lüzum var
Hepsini sıralamaya?
Onlar da bunlara benzer...