E.

E.
@efearda_un
Bırakın şimdi unuttum, sevmiyorum laflarını. Uzaktan gelen birini ona benzetip yüreğiniz ağzınıza gelmedi mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aramız bozulmasın diye uğraştığım herkes bencilleşti. Zor anında yanına koştuklarım nankörleşti. Yüzüne gerçekleri vurmayıp, susmayı tercih ettiğim herkes kendini haklı zannetti. İnsanlar böyledir, mesafe iyidir.
Bir gün gelir de tutarsam ellerini, Bakarsam gözlerine sevgi dolu, Doğarsa sende yeniden bu beden, Ve o gün verirsem şayet son nefesimi, Ölmeden haykırmak isterim son bir kez: Sen adını koyamadığım, Sen yaban gülüm, sen dağ çiçeğim... Sen ruhu revanım, sen yaşama sevincim... Yasaklım, adı bende saklım, Senin adın kavuşmak olsun. Senin adın, Senin adın seviyorum olsun, Seviyorum olsun... Seni seviyorum, seni seviyorum.
Hiç aşık oldun mu? • Aşk gerçek insanlar içindir. - Sen de gerçek gibisin. • Gerçek insanlardan hoşlanmam. - Hoşlanmaz mısın? • Nefret ederim onlardan. Yalnızlıkla beslenen biriyim; yalnızlığımı alırsanız yemeğimi ve suyumu almış kadar olursunuz. Yalnız kalamadığım her gün gücümden bir şeyler alıp götürür. Bununla övünmüyorum ama önemli benim için.
Birini sevdiğin zaman, onunla ilgili birşey duyduğunda ya da onu gördüğünde kalbin daima küt küt atar. Bana göre herşey geçicidir; sevgi hariç.