Şimdi açsam pencereyi beklesem
Sen gelsen
Olmaz ya hani geliversen
Hiç bir şey sormasan
Hiç bir şey söylemesen
Sussam
Sussan
Sussak.
Susuşların anlattığını dinlesek
Sırt sırta otursak
Katılasıya ağlasak
Sormasak birbirimize sebebini
Sarılsam
Sarılsan
Sarılsak.
Ve yine hiç bir şey konuşmasak
Ama anlasak
Ne vardı sahi
Olmaz ya
Hayal ya
Hani diyorum olsa ne vardı.
Belki evlenirsin, belki ben de evlenirim.
Sonra yaşlanırız birbirimizden habersiz.
Olurda senden önce ölürsem ve cenazemden
haberin olursa senden tek bir isteğim var;
Bir tane çiçek eker misin mezarıma?