Efecan

Efecan
Hemşire/Neyzen
Akdeniz Üniversitesi
Ankara
370 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Anladım ki beklemek, sabretmek, aşkta çok da mantıklı değil.
Reklam
Verdiğinde "Allah'ım niye bana verdin?" dedim mi ki aldığında "Benden her şeyi niye aldın?" diyebileyim?
"Annen giderse, senin için gerçek ağlayan gider. Nefesin, ömrün, sırtın gider. İki kapılı bu handa, Menzilin gider. Annen giderse; Darda yetişen elin gider. Aklın gider, canın gider. Şu dağlanmış yüreğinde, Çocuk kalan yanın gider. Annen giderse; Öpülecek elin gider. Bayramın gider."
Sağında, solunda, arkanda kim var diye bakma. "Bana Allah yeter." de, yürümeye devam et...
Yenildim deme asla. Yenilgiden sonra zafer öğrenilmez mi? Savaştan kaçma asla. Kötülüğü iyilik yenemez mi?
Reklam