Nasıl ve ne zaman ölmek isterdiniz? Uykunuzda mı, hastanede mi? İdeal ölüm yaşı ne olmalı? Ölümden korkuyor musunuz? Hayatınız sona ermeden ne yapmak isterdiniz?
Diyelim ki yediğimiz çikolatadan bir parçayı istemeden yere düşürdük. Onun birazcık şekere ihtiyaç duyan ve onu bulamazsa ölecek olan bir böceğe, bir canlıya nasip olmadığı nereden belli?