"Rune?"
"Mmm?"
"Sigara içmeyi bıraktın."
"Ja."
"Neden?"
"Sevdiğim biri bana hayatın değerli olduğunu öğretti. Serüveni tehlikeye atacak hiçbir şey yapmamam gerektiğini. Ve ben de dinledim."
Bize bir saniyeyi bile boşa harcamamamız gerektiğini hatırlatıyordu. Hayata iki elle sarılıp tüm yüreğimizle sevmemiz gerektiğini. Hayallerin peşinden koşup maceralar aramamızı... anları yakalamamızı...
Güzel yaşamamızı.