"Rüzgar esiyor olmalı, böylece ağaç yeryüzünün derinlerinde kökleşecek,böylece düşmeyecek..
Bu yüzden rüzgar ağaçları sallıyor..
Bu yüzden rüzgar hepimizi sallıyor.. "
"... 'yapamam ki! ' gerekçesiyle gerçekleştirmekten kaçındığımız davranışların çoğu aslında yapmak istediklerimizdir. Yapmak istemediklerimiz zaten aklımıza gelmez."