İnsan bazen unutulmaya değer bir şey olmak istiyor sevgili Vera.Gövdesi kırık omuzlardan tutar gibi bir çiçeği,öylece yaşamak istiyor.Yaralarından bihaber,ayaklarına vurmuş sayısız yılgınlıklardan kaçmak istiyor.
Bir minder,bir soba,bir köşe,bir kaç kitap,saksıda fesleğen,karşıda bakan bir çift göz.Kalan bir ömür.kendi içinde,kendi rayında,kendi halinde.
Kimseye değmeden🙏🏼🍃
“Bu dünya insan için kâfiydi.Bu dünyada insan en güzel,en büyük,en bahtiyar olacak mahluktu.O halde niçin sokakta çıplak çocuklar,aç gezenler,işsiz delikanlılar,titreşen köylüler,yalnız namazlarını ve torunlarını seven ihtiyarlar vardı?”