Efsa

Efsa
@efsakya
Karadeniz Teknik Üniversitesi
33 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
İlim ilim bilmektir, İlim kendin bilmektir. Sen kendini bilmezsen Yâ nice okumaktır? Yunus Emre
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bu dünya insan için kâfiydi.Bu dünyada insan en güzel,en büyük,en bahtiyar olacak mahluktu.O halde niçin sokakta çıplak çocuklar,aç gezenler,işsiz delikanlılar,titreşen köylüler,yalnız namazlarını ve torunlarını seven ihtiyarlar vardı?”
“Kış güzel şeydir.Tabiat yemişleri,mahsulleri,kuşları ve arılarıyla insanların saadeti için çalıştığı mevsimler ne güzeldir!Çalışan bir kişi için kış bir ılık su,yaz bir serin vantilatördür.”
“Tabiat çırılçıplak,hatta zelzelesi,fırtınasıyla güzel,özlenir bir şey.Bizi kucaklamak,bizi avutmak,bizi çalıştırmak,bize öğretmek için neler yapmaz.O artık bir sır değildir.Bize bir saadeti bağıran,bizi yaşamaya çağıran bir bütündür.”