Efsa

Efsa
@efsakya
Karadeniz Teknik Üniversitesi
33 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
“Önümüzdeki hayat...Her gün başka bi uykuya yatıp bir başka rüya göreceğiz.Halbuki zaman,ağır ağır bizimle beraber akan nehir, bir göle varıyordu.Bu gölde artık biz akmıyor, dalgalanıyorduk.Yahut bana öyle geliyordu.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşke bazı gecelerin sabahı olmasa
İyi günler ve kötü günler olacaktı.Bugün sadece kötülerden biriydi;yoldaki dönemeçti,atlatılacak ve hayatta kalınacaktı.
Ben ikide birde böyle oluyorum,bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum,bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum.Bu nefret filan değil.. İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile..Sadece bir yalnızlık ihtiyacı.
kitap okumak bir ömre,binlerce hayat sığdırmanın en afilli yoludur.