Ankara simidi bir efsaneeee
Efsaneeee bir kitap. Tadı damağımda kalacak türden 😍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kavunlu ,böğürtlenli ,limonlu ve vişneli dondurmalar üffff yani efsaneeee
Ya efsaneeee
"Virane olmuş kalbime ne yaptın? Bak! Divane aşkım ne yaptın? Alışkanlığın ipeğinde rahat uyuyordum Kelebek gibi kanadıma ne yaptın? Gözünün kadehinden daha içmeden sarhoş oldum Meyhanem sarhoş oldu ne yaptın? Omzuma yaslanmaya değmez miydim? Omuzlarımın hasretine ne yaptın? Beni yordun kendinde yorgun gittin Ey yolcu! .. Evime ne yaptın? Gözyaşlarının yağmurundan dünyam ıslandı Yuvamın çatısına ne yaptın?"
Şiir