İlk insanlar hiç sorun yaşamadan çıplak gezebiliyorlardı mesela. Hatta nemli yağmur ormanlarındaki bazı insanlar hâlâ böyle geziyor. Yani deliliğin bazen zamanla, bazen de posta koduyla alakalı bir şey olduğu sonucunu çıkarabiliriz.
İnsanlar prensip olarak delilerden hoşlanmıyorlar, iyi resim yapan deliler hariç ama onlardan hoşlanmaları için de o insanların ölü olmaları gerekiyor.