efsa

efsa
@efsaserra

efsa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·84 syf.·
1 saatte okudu
·
2021 34. kitabı
Amie Kaufman
8/10 · 199 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merhamet edecek bir kalbim yok. İşlediğim günahların azabını çekecek bir ruhum yok. Ben gidince yasımı tutacak bir ailem de. Kahramanların var, elbette. Belki de kötülerin bile var. Ama benim yok.
Eğer geçmişimizin ötesine geçememişsek ona layık değilizdir ve bizleri geçmesi gereken çocuklarımıza da layık olamayız.