Uzaklardan

Uzaklardan
@efsunakayy
Tekrar çiçek sevmeyen birine denk geldim , bir insan aynı hataya kaç kere düşer?

Uzaklardan

@efsunakayy
·
“Hayat bazen de dünyanın en güzel çiçeği olarak açsan da asla çiçek sevmeyenlere denk gelmiş gibi hissettirir”
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Herkese her şeye rağmen gülmek öyle çok güçlüymüş gibi görünmek sayısız maske takmak o kadar zormuş ki Toplumumuz neden mutsuz olmayı bu kadar etiketlemiş ?neden bu kültür insanları acı çekerken bile gülmeye zorluyor? Neden sanki herkes mutlu olmak zorundaymış gibi davranılıyor ? Neden mutsuzluklarımız başkalarının bizi yaralamaları için bir fırsat olarak görülüyor o kadar anlamıyorum ki Anlamaya çalışırken de çok yoruldum Artık eski neşem yok eski sosyal hayatım enerjim hiçbir şeyim yok sadece ben varım kalp kırıklarım var beni anladığını sandığım ama aslında neyi sevip neyi sevmediğimi bile bilmeyen arkadaşlarım var . Öyle işte
İnsana ve Hayata Dair
Sürekli bir şeyler için çabalamak gerçekten bazen ölüm gibiymiş bugün anladım . Biraz mola vermenin zamanı gelmiş çok geç fark ettim.
“İncelenmemiş bir yaşam, yaşanmaya değmez.”
İnsana ve Hayata Dair
“Seni severken kendimi çok kırdım …”