Hayat, her iki cinsiyet için de güç, zor, daimi bir mücadeleydi. Bu devasa bir cesaret ile güç gerektiriyordu. Belki de hepsinden çok, yanılsamalar içinde varlıklar olarak insanın kendine güvenmesini gerektiriyordu. Özgüven olmadan hepimiz beşikteki bir bebek gibi oluruz.
Bir yıl içinde kadınlara dair yazılmış kaç kitap olduğuna dair fikriniz var mı ? Kaçının erkekler tarafından yazıldığına dair bir fikriniz var mı ? Evrende -belki de- en çok tartışılan canlı olduğunuzun bilincinde misiniz ?