Bu dünyadan ayrılmak üzere olanlar neden
bala onun haberlerini takip eder ki? Zaten yokuş aşağı sürüklenen bir dünyadan ayrılıyorum,dolayısıyla neden üzüleyim ki,deyip kendilerini rahatlatmak için mi? (Haberler ise gerçekten kıyamet gibi,kişisel kıyametlerimizle tam uyum içinde.) Yoksa bu dünyanın son dakikalarını,bilhassa hayatı oluşturan gündelik
olayları,dünya dokusunu,küçük ayrıntılarını mı yaşamak istiyorlar?
Ya da belki sadece,acıdan buruşmuş yüzleri görünmesin diye sayfaların arkasına saklanıyorlardır.