Her yerde bir gala havası.Numaralar,numaralar,gene numaralar…Sel gibi çirkinlikler,sonu gelmeyen bayağılıklar…Selam mı versem,yüzüme bir gülücük mü yapıştırsam,allahın belası bir
boşluğu doldurmak için iki lafın sonuna bir cıgara mı eklesem? Kaçıp kurtulsam mı yoksa? Nereye? Bilmem nereye.