eguzki

eguzki
@eguzki
Per Aspera Ad Astra
-Ya şimdi ya hiçbir zaman unutma, dedi ve kapıyı ardından kapadı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
—Sen bir feylesofsun İlya. Herkesin bir derdi var, senin yok.
- Bu ülkede mehtabın ne olduğunu kimse bilmezdi. Herkes aya, düpedüz ay derdi. … Şairin. Ona hayran gözlerle bakması boşuna olurdu.
''... karşıtlık bir sevgi yaratmıyorsa bile ona hiç de engel olmuyordu.''