İfsad; yeryüzünün her alanında, her karşında olduğu gibi tıptada son süratle ilerliyor. Havadan atılan korkunç bombalar ile annesinin karnından yeni çıkmış binlerce evladımız paramparça olurken; bu pilotlara emir veren ağızlar başka topraklarda "sizin için aşılarımız var kullanmazsanız çocuklarınız ölür" diyor. Bir yerde eğlenerek çocuk öldüren gücün, başka yerde titizlikle sağlık taramaları ve sağlık propagandaları yapması ne kadar inandırıcı?