Dünyanın düzeni gece-gündüz dengesi üzerine kuruludur. Dengeli bir sistemde dengesizlikle ne başarılabilir? Geceyi gündüzleştirmek, gündüzü geceleştirmek, gidişi geliş gelişi gidiş olarak kullanmaktır. Güneşin ışığıyla aydınlattığı dünyada, namazımız bile güneşe göre iken, güneşe rağmen uyuyakalanlar yeryüzü aydınlığında bir işe muvaffak olabilirler mi?