Kübra Türk

Güzel kitapların da verdiği değişik bir duygu var, okudukça okuyasın geliyor ama en kısa sürede bitiriyorsun. Bitsin istemediğin eserler oluyor ve en kötü yanı da çok sevdiğin kitabın çok kısa süre seninle olması ironisi :I