Güzel kitapların da verdiği değişik bir duygu var, okudukça okuyasın geliyor ama en kısa sürede bitiriyorsun. Bitsin istemediğin eserler oluyor ve en kötü yanı da çok sevdiğin kitabın çok kısa süre seninle olması ironisi :I
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel kitapların da verdiği değişik bir duygu var, okudukça okuyasın geliyor ama en kısa sürede bitiriyorsun. Bitsin istemediğin eserler oluyor ve en kötü yanı da çok sevdiğin kitabın çok kısa süre seninle olması ironisi :I
Oysa bir aşık, sevgilinin ay mı güneş mi olduğunu bilemese de, aklının bir oyunu mu, hayalinin bir çılgınlığı mı olduğunu kestiremese de, gözlerine her daim onun görüntüsü girdiği müddetçe aşık değil midir? Aşık olmak için maddi varlık şart mıdır?
İnsan hayatının tamamını dört duvar arasında geçirebilir. Kendisini tutsak olarak hissetmediği sürece tutsak sayılmaz. Ama kainatın sonsuz büyüklüğünü, milyonlarca yıldızı, galaksiyi görüp, onlara asla erişemeyeceğini bilen biri için koskoca dünya hapishaneden farksızdır.