Ölecek olan zaten şimdiden ölmüş ama farkında değil, ölecek olduğumuzu doğduğumuzdan beri biliyoruz, bu yüzden de, bir bakıma hepimiz ölü doğmuş sayılırız.
Fakat savaşta onlara güvenilemezdi, eskilerin deyişiyle, dişi bir kediyi bile kuyruğundan tutup çekemezdi bunlar, dişi bir kediyi kuyruğundan çekmenin erkek bir kediyi kuyruğundan çekmekten hangi olağanüstü nedenden dolayı daha kolay olduğunun açıklamasıysa yok.