Okumak isteyen arkadaşların isteklerini baltalamak istemem ama baya tekdüze ve sıkıcıydı. Herhangi bir gerilim ve ürkütücülük hissetmedim ben. Kitabın ortalarına doğru zaten neyin ne olduğunu tahmin etmeye başlıyorsunuz. Sonuna gelene kadar yine bir ters köşe beklemedim değil belki her şeyi toplar ve bitirir diye ama olmadı maalesef. Bir de nedir bu bu kadar Fransızca cümle ve kelime allah aşkına. Yazar az daha iyi kurgulasaydı da oui,merde ve putain şöyle dursaydı.