Kitabın son anına kadar gizemlerin devam ettiği,bende inanılmaz merak uyandıran bir kitap oldu.Christie’nin okuduğum ilk kitabı olmakla beraber ilk üçte yer alacağına eminim.Sade ve akıcı bir anlatıma sahip.Temposu yüksek bir kitap.Okumaktan zevk aldım.Çok beğendim.