bu ay sınav haftası vardı, normalde mızmızlanırdım ama bu sebepten dolayı göz ardı ediyorum, neyse kitaplara geçelim🙌🏻
daisy darker 10/10: buna inceleme yazdım zaten🤟🏻 14+
gallant 8/10 : gayet güzeldi ama beklentim daha fazlaydı açıkçası 11+
süper gazeteciler 8/10: bu seri benim çocukluğum neredeyse, kişiliğimin çoğunu oluşturuyor neredeyse. 10+
varolmak kavgası 7/10: gayet güzeldi keyifle okudum. 14+
insanlığımı yitirirken 7/10: bunda da beklentim daha fazlaydı ama keyif aldım yine de. 15+
genç elitler 3/10: kusasim geliyor şu kitabı gördükçe aşırı sıkıcı ya
tbr
hapishane şifacısı
sakın yalan söyleme ☘️
çöküş ve yükseliş
dokuza kadar on