Acaba okuma-yazmayı hiç bilmeseydi ne yapardı? Böyle bir şeye ihtiyaç duymasaydı; harfler yok, kelimeler yok, cümleler yok. Ancak konuşabiliyor, anlatabiliyor. Sadece bununla da kalmayıp, rakamları, sayıları işlemleri bilmeseydi. Beyni yine kendi kendine bunlardan hariç başka şeyleri öğrenip çalışır mıydı? Arkaplanda hiç durmaz mıydı?