"insanlar üçe ayrılır. Bunu kavuşma belirler. Öldüğünde kavuşacakları olanlar, hayattayken kavuşacakları olanlar bir de hayattayken kavuşacakları olmayanlar..._
Bizse başaramadık. Basaramamakla kalmadık,bir de bunun felsefesini yapar olduk
......
Ölümü beraberinde taşıyan bu hayatın kendisi kocaman bir saçmalık değil mi?