Bir anda titremeye başladığımda ruhum üşüyor sandım,
Alışmışım üşümesine işte.
Meğer ateşim yükselmiş.
Fizikselmiş yani...
Belki de insan en çok ruhu üşüdüğünde,
İçine kapanıp kaldığında,
Kendinden bir türlü çıkamadığında,
Fiziksel olarak da hasta oluyordu.