Sevlihan

Sevlihan
@ekizezom
''Daha dinlenecek çok şarkı, Okunacak çok kitap, Islanılacak çok yağmur, İçilecek çok çay var ..'' Günaydın güzel günlere olan umudumuza...
Reklam
Hayat ile aramızda güzel bir anlaşma var.! Hayal,i biz kuruyoruz o yıkıyor ..:((
Mutluluk sadece paylaşıldığı zaman gerçektir !... Bizi mutlu eden bir şeyin sahibi olmak değil, sahip olduğumuzun tadına varmaktır !...
Kültür-Sanat

Sevlihan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
2019 5. kitabı
Uğur Gökbulut
8.4/10 · 728 okunma