Bu olay 2016 yılında vuku buldu.O zamandan bu zamana kadar yazarın en etkin cevap yazdığı site 1000kitap.com adresiydi.(diğer sitelerde de yorumları inceledim)Hoş facebook'ta sayfası da vardı.Lakin fake hesap açarak bu itirafta bulunmak benim için fazla yorucuydu.Velhasıl kelam bu siteye sadece günah çıkartmak için üye oldum.Bununla ilgili kanuni ya da örfi bir yasak var mıdır bilmiyorum.Korsan kitap basmak ve satmak suç.Lakin bandrollü bir kitabı korsan okumak suç mudur!?Araştırmak lazım:) Gerçek kimliğim ile böyle bir itirafta bulunmam tabi ki saçma olurdu:)
Düşünsenize,sokakta insanlar parmaklarıyla beni işaret edip "işte bu pis herif korsan kitap okuyucusu "diyerek yaftalıyor.
Hatta hızlarını alamayıp şehrin meydanına beni bağlayıp en kalın ansiklopedi,yemek kitabı vb. kitaplarla kitaplıyorlar.Yok! Ben almayayım.Böylesi daha iyi oldu.Bu siteye başka bir kimlik ile üye değilim.Adımında Nazım Hikmet RAN olmasının tabi ki gerekçeleri var.Hemde birden fazla.Sizi yanlış anlamadıysam şunu demek istediniz sanırım "böyle gayri ahlaki bir durum için siz nasıl olur da Nazım'ın adını kullanırsınız"...Bunun cevabınıda Nazım versin bence
"Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ.
Amerikan emperyalizminin yarı sömürgesiyiz, dedi Hikmet.
Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ."
Bir Ankara gazetesinde çıktı bunlar, üç sütun üstüne, kapkara haykıran puntolarla,
bir Ankara gazetesinde, fotoğrafı yanında Amiral Vilyamson'un
66 santimetre karede gülüyor, ağzı kulaklarında, Amerikan amirali
Amerika, bütçemize 120 milyon lira hibe etti, 120 milyon lira.
"Amerikan emperyalizminin yarı sömürgesiyiz, dedi Hikmet
Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ."
Evet, vatan hainiyim, siz vatanperverseniz, siz yurtseverseniz, ben yurt
hainiyim, ben vatan hainiyim.
Vatan çiftliklerinizse,
kasalarınızın ve çek defterlerinizin içindekilerse vatan,
vatan, şose boylarında gebermekse açlıktan,
vatan, soğukta it gibi titremek ve sıtmadan kıvranmaksa yazın,
fabrikalarınızda al kanımızı içmekse vatan,
vatan tırnaklarıysa ağalarınızın,
vatan, mızraklı ilmühalse, vatan, polis copuysa,
ödeneklerinizse, maaşlarınızsa vatan,
vatan, Amerikan üsleri, Amerikan bombası, Amerikan donanması topuysa,
vatan, kurtulmamaksa kokmuş karanlığımızdan,
ben vatan hainiyim.
Yazın üç sütun üstüne kapkara haykıran puntolarla :
Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ
devamla...
Bende her şeye ve her şerre rağmen yazmaya ve okumaya en önemlisi yaşamaya devam ediyorum.
Dİp Not: içimden geldiği için yorum yazdım :)
Esenlikler diliyorum
"İlim ilim bilmektir
İlim kendin bilmektir
Sen kendini bilmezsin
Ya nice okumaktır"