fatma.

"Çocuklar büyürler ve çocuklukları cismen de kaybolur. Ve ben sorarım onların bir, üç, beş ya da yedi yaşındaki halleri nereye gitti?! Bu bana daima acı verir. O ufaklık yok artık ve bu dehşettir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"aslolan kağıt ve ağaçken bizler kağıdı ve üzerinde yazılanları keşfederek bozulduk."
"Ben mutsuzken de Allah'ın varlığını iliklerime kadar duymak istiyorum."
"Dilinin ucunda günaydın deme isteğiyle kalmak vardır. Ama güzeldir. Herkes konuşur sen kızarır bozarırsın. Ama güzeldir. Kendine hakaretler yağdırırsın böyle olduğu ve böyle olduğun için. Ama güzeldir."
"Dersen ki ne kendini ne hayatı ihmal etmeden de yaşayabilirsin. Bunun benim için çok zor olduğunu günden güne kendim olup kendime saplandıkça anlayabiliyorum."