"Çocuklar büyürler ve çocuklukları cismen de kaybolur. Ve ben sorarım onların bir, üç, beş ya da yedi yaşındaki halleri nereye gitti?! Bu bana daima acı verir. O ufaklık yok artık ve bu dehşettir."
"Dilinin ucunda günaydın deme isteğiyle kalmak vardır. Ama güzeldir. Herkes konuşur sen kızarır bozarırsın. Ama güzeldir. Kendine hakaretler yağdırırsın böyle olduğu ve böyle olduğun için. Ama güzeldir."
"Dersen ki ne kendini ne hayatı ihmal etmeden de yaşayabilirsin. Bunun benim için çok zor olduğunu günden güne kendim olup kendime saplandıkça anlayabiliyorum."