Hüznün şâhıdır; değerine pahalar biçemediklerimizin, bir kuru canımızı beş kuruşa sayıp, talan ettikleri bahçemizde yeşerttiklerinizin ölümünü izlemek...
Ne diyelim "derdimiz ömrümüzden efzûndur"...
Topraktı en güvendiğimiz sadık yarimiz yaradılıştaki kimyamızdı ; sağlam basıyorsan güvende olduğun yerdi ekip biçip doyduğumuzdu.
En sevdiklerimizi bağrına basandı nasıl olur diyorum neden bu kadar öfkelendi neden bu kadar yıktı diyorum anlayamıyorum.