Enkaz görüntülerini acıklı müzikler ekleyerek paylaşmanın amacı ne bir türlü anlamış değilim? İnsanlar zaten hüzün, panik ve anksiyete içinde. Felaketi daha da travmatize edecek şekillerde servis etmek hiç makul gelmiyor bana.
Kötü olan şeyin daha kötü etkiye yol açmasına izin vermeyin.
Bilimsel önlem artışını, koruyucu yasaların yapılmasını,
bağışları ve yaraların sarılmasını teşvik edin.
Vücut bütünlüğü bozulmuş insanların eşyalarını müziklerle paylaşmak acı pornografisinden başka bir şey değil.
Bir şey sizi rahatsız etmezse ona karşı harekete geçemezsiniz. Benzeri, bir şey sizi kaldıramayacağınız düzeyde rahatsız ettiğinde de geçerlidir.
Umursamazlık ile çaresizlik arasındaki çizgi: kötü bir olayı olduğu gibi tüm gerçekliği ile, yaraları azaltıcı şekilde ele almaktır.