Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiç bir şey çıkmaz.
Her davranışımın yarısında, başka bir heyecana kaptırıyordum kendimi. Heyecan mi? Bak bunu unutmuştum, diye mırıldandım. (Yalnız olunca insan daha rahat davranır mırıldanır.)