El Fenomeno

El Fenomeno
@el_fenomeno
Valinor'da doğdum, bir süre Hightower'da yaşadım. Şimdi ise emeklilik günlerimi Gilead topraklarında geçiriyorum. Bienvenido...
Gilead
Valinor, 1 Ocak 1900
25 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
10/10
·398 syf.··
Beğendi
·
2021 19. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 10 Kasım 2021 20:01
İlk kitaba yaptığım kısa olduğu eleştirisi sanki cevap bulmuş gibi oldu. Bu sefer bizi nispeten hacimli ve dolu dolu bir kitap karşıladı. Felanties ve Quariantes'e dair çok sayıda bilgiye sahip olduk. Anlatım ve konuyu işleyiş konusunda gözle görülür bir gelişme var. İlerleyen kitaplarda olabilecek büyük olaylara hazırlık niteliğinde bir kitaptı. Merakla ve severek okudum. Tavsiye edebileceğim bir kitap. Üçüncü kitabı şimdiden merak ediyorum.
Mahşerin GölgesiAnıl Teryaki · Kent Kitap · 202014 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

El Fenomeno

, bir kitap okudu
10/10
·398 syf.··
Beğendi
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 10 Kasım 2021 20:01
·
2021 19. kitabı
Anıl Teryaki
7.6/10 · 14 okunma
8/10
·252 syf.··
Beğendi
·
2021 16. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 08 Kasım 2021 19:53
Öneri üzerine başladığım bir kitaptı. Güzel bir ilk kitap olduğu söylenebilir. Olaylara hızlı bir giriş yapılmış ancak ilerleyen bölümlerde biraz yavaşlama gerçekleşince kitap daha iyi bir ritme büründü. Betimlemeler bana biraz az geldi ama kurgu ile bu eksikliği kotarmış denebilir. Serinin diğer kitabını da okuyup genel havayı görmek istiyorum. Kitabın arkasındaki sözlük ve haritayı çok beğendim. En büyük eleştirim ise kitap epik fantastik türe göre kısa olmuş bence. Daha hacimli bir kitap olsa ve evreni tüm detayları ile güzelce yaşasak daha iyi olabilirdi. Ama yine de bu durumu ilk kitap olmasına bağlıyorum. Diğer kitaplarda görüşmek üzere.
Sessiz ŞarkılarAnıl Teryaki · Kent Kitap · 201830 okunma
7/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2021 18. kitabı
Güzel bir ilk kitap olduğunu düşünüyorum. Rowling'in zamanla seriyi nasıl ilmek ilmek işleyip güzelleştirdiğini görmek açısından güzel bir referans niteliğinde. Çocuksu bir havası var kitabın. Bunu her köşesinde gözle görülür bir şekilde hissediyoruz. Harry ve Hogwarts ile tanışmak güzel oldu. Çok akıcı bir kitaptı. Merak unsuru had safhadaydı ve beni devam kitaplarını okumak için sabırsız bir bekleyişe sürükledi. Tavsiye edilebilecek türden bir eser olduğu şüphesiz.
Harry Potter ve Felsefe TaşıJ. K. Rowling · Yapı Kredi Yayınları · 202065bin okunma