El Fenomeno

El Fenomeno
@el_fenomeno
Valinor'da doğdum, bir süre Hightower'da yaşadım. Şimdi ise emeklilik günlerimi Gilead topraklarında geçiriyorum. Bienvenido...
Gilead
Valinor, 1 Ocak 1900
25 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
9/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2021 13. kitabı
Serinin birçok okuru tarafından en zayıf kitap olarak değerlendirilse de ben böyle düşünmüyorum. Mia, Susannah, Roland, Eddie, Jake ve Callahan kitap boyunca bence tatmin edici düzeyde rol almışlar. Bu kitabın Calla'nın Kurtları finali ile bağlantısı ve akabinde evrenler arasında yapılan geçişler yönünden ayrı bir önemi olduğu kanaatindeyim. King'in finale bir kala bize gösterdiği bu farklı perspektiften dolayı bir hayli memnun olduğumu ifade etmek isterim. Kule artık hiç olmadığı kadar yakın...
Susannah'nın ŞarkısıStephen King · Altın Kitaplar · 20171,008 okunma
Reklam

El Fenomeno

, bir kitap okudu
9/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2021 13. kitabı
Stephen King
8.7/10 · 1.008 okunma
10/10
·760 syf.··
Beğendi
·
2021 12. kitabı
Kitaba ilk başladığımda açıkçası negatif düşüncelerin ruhumu sardığını hissetmiştim. Sanırım seride bu sefer tökezleyeceğim diye yer yer düşünmekten kendimi alamamıştım. Ama sonra ne oldu? King beni yine şaşırtmadı ve kitap bir noktadan sonra o efsunlu etkisine beni kapıp götürdü. Calla Bryn Sturgis'te verilen molada serinin ilerleyen aşamalarında neler olabileceğine dair de çok net imgeler verildi. Aksiyon dozu yüksek olan kitabın finali de bir o kadar merak duygusunu körükleyerek gerçekleşti. Orta Dünyada taşlar yerine iyice otururken serinin finaline yaklaştığımı bilmek hem sevinç hem de hüzün verdi. "Commala gel gel..."
Calla'nın KurtlarıStephen King · Altın Kitaplar · 20171,046 okunma
9/10
·755 syf.··
Beğendi
·
2021 11. kitabı
Bitmemiş Öyküler'in Bitmiş Öyküler olmasını dilediğim çok nokta oldu kitabı okurken. Çünkü anlatılan hikayeler güzel ve etkileyici idi. Nihayete ermelerini ve baba Tolkien tarafından son haline getirilmelerini dilerdim. Ancak orta dünyanın pek çok kitabı gibi bu kitap da yarım kalıp sonradan tamamlanmış bir kitap. Hoş bu durum benim gibi orta dünya severler için bir sorun teşkil etmiyor. Numenor ve daha pek çok güzel konuya bu kitapla daha iyi vakıf olduk. Tam puan vermememin sebebi öykülerin yarım kalmasından duyduğum üzüntüden dolayıdır. Okuması Silmarillion kadar olmasa da çaba isteyen bir kitap. Orta dünyaya sempati duyan herkese tavsiye ederim.
Bitmemiş ÖykülerJ. R. R. Tolkien · İthaki Yayınları · 20121,429 okunma