Ayşe

Ayşe
@ela42
Griden halliceyiz fakat siyahtan karanlık.
Ciğerimde bir kış soğuğu Gittiğin günün ertesiyim…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Söyle!” dedi meczup; “Şu iki gözün hakkını verecek ne gördün şu alemde ?
Bir doktor hayatımı kurtarabilir, bir avukat hayatımı savunabilir, bir asker hayatım için savaşabilir, ama sadece sen bana hayatın gerçek anlamını verebilirsin. Seni seviyorum.!
Gözyaşıyla yıkanmış yüzden daha temizi yoktur . . .
İnsanın her nefeste iki defa şükretmesi lazım. Biri nefes aldığı için, diğeri verdiği için. Çünkü verip almamak, alıp vermemek var. Sâdi Şîrâzî hz.