Ayşe

Ayşe
@ela42
Griden halliceyiz fakat siyahtan karanlık.
Gözyaşıyla yıkanmış yüzden daha temizi yoktur . . .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın her nefeste iki defa şükretmesi lazım. Biri nefes aldığı için, diğeri verdiği için. Çünkü verip almamak, alıp vermemek var. Sâdi Şîrâzî hz.
Ah akıp giden zaman; Kimi gelmene, kimi geçmene muhtaç.. Hem sancısın, hem ilaç…
Mevsimler gibi olsa her şey , Sırasıyla gelip sonra da geçse keşke…
Yetmiş yıl kürede piştik Daha çiğsin yan dediler… Pir Sultan Abdal