📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu da geçecek, hepsi gibi.
Dilerim ki eksiltmeden , eksilmeden geçsin.
Bi bakacaksın ki eksildiğin yerlerden çiçek açacaksın
Daha da güçlenerek kalkacaksın ayağa.
Bitmez dediklerin bitecek
Olmaz dediklerinin başrolünde bulacaksın belki kendini.
Nefret ettiklerini silecek, silkinip, yeter diyeceksin.
Unutma. Farkında olduğun için vardı onlar
Vazgeçtiğin için bugün yok olacaklar.
Ama emin ol geçecek.
Seni yaralayan her şey , herkes geçip gidecek.
Biraz zaman, biraz sabır, biraz da inanmak gerek.