e.nur.

e.nur.
@elap2534
success takes time...
Hababam Sınıfı'nı yazdıktan sonra Rifat Ilgaz'a sormuşlar: "Nasıl bu kadar çok güldürebildiniz? Rıfat Ilgaz ise şu mükemmel cevabı vermiş; "Eskiden idamlar sabaha karşı yapılırmış. Belli bir süre sonra idam yaklaştığında tüm dükkanlar açılmaya, esnaf satış yapmak için bağırıp çağırmaya başlamış." Bunun üzerine aileler de o saatlerde sokağa çıkmaya başlamış ve idam vakitleri panayır havasına bürünmüş. Sonuçta da ölen bir adama bakarak gülen bir halk görüntüsü oluşmuş." "Ben de çöken eğitim sistemini anlattım. Hepimiz ölen bu sisteme bakarak güldük."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hikmet Ehli diyor ki ; "Mutluluk modern zaman uydurmasıdır. Eskiler 'bahtiyâr olmak' derlerdi, bahtıyla barışık olmak..."

e.nur.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
23 günde okudu
·
Okunma: 04 Haziran 2022 19:45
·
2022 1. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
''Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı'' Cemal Süreya
İçinde bir tutam delilik olmayan hayat, eksik bir hayattır. Paulo Coelho